2019年1月28日 星期一

一個男人一個女人和浴室(真實版)

〔又有人問,淨係貼「夕拾朝花」,這blog你到底寫還不寫?我想,他們的意思是,這「無聊的」blog,你到底寫還不寫?〕
生活化,容乜易。今晨真實對話一則,真過Harold Pinter。

Y︰(浴室化粧中)
D︰(在門外問)你有無見過網上有一段扮明星化粧的片,化半邊臉,扮邊個似邊個。
Y︰(一邊化一邊問)有邊個?
D︰阿嬌、劉嘉玲……什麼都有,總之好多個。(明顯只認得一個半個)
Y︰畀我睇吓……
D︰我要在FB找一下……有,呢個。
Y︰(觀賞中)嘩嘩嘩……
D︰影片下仲有黃子華金句︰「落咗妝之後人哋仲認得你嘅,就叫化妝,人哋唔認得你嘅,就叫做喬裝。」
Y︰ (笑)……你有無發覺,其實黃子華唔係講嘢好笑,佢係中文好。
D︰ 確係幾好。
Y︰「喬裝」,改做「偽裝」,語感就差好遠啦。「易容」,就直頭無驚喜。
D︰係係係……(輪到佢用浴室)

結果我繼續想黃子華有什麼用字好精準的金句,就竟然,忘記了,去追究,他為什麼會在我化妝的時候想起一條「喬裝」片﹗(火)